Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, jednocześnie będąc jedną z najmniej “natrętnych” form reklamy.
ZOBACZ PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, jednocześnie będąc jedną z najmniej “natrętnych” form reklamy.
ZOBACZ PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, jednocześnie będąc jedną z najmniej “natrętnych” form reklamy.
ZOBACZ PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, jednocześnie będąc jedną z najmniej “natrętnych” form reklamy.
ZOBACZ PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, jednocześnie będąc jedną z najmniej “natrętnych” form reklamy.
ZOBACZ PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, jednocześnie będąc jedną z najmniej “natrętnych” form reklamy.
ZOBACZ PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, jednocześnie będąc jedną z najmniej “natrętnych” form reklamy.
ZOBACZ PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, jednocześnie będąc jedną z najmniej “natrętnych” form reklamy.
ZOBACZ PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
NASZA OFERTA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE USŁUGI
kosztach dotarcia oraz czytelnie prezentować markę.
Dlaczego reklama zewnętrzna?
Outdoor – Reklama zewnętrzna to masowy zasięg.
#01
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form komunikacji masowej. Obecna jest praktycznie wszędzie w przestrzeni publicznej miejskiej, której charakter i funkcjonalność przez wiele lat nie ulegnie zmianą tak dynamicznym jak to ma miejsce w przypadku innych mediów. Z tego względu outdoor pozostanie bardzo dobrym i skutecznym medium o zasięgu masowym.
Outdoor – Reklama zewnętrzna tonajwiększa widownia reklamy!
#02
Widownię reklamy zewnętrznej stanowią wszyscy, którzy wychodzą z domu. Za pośrednictwem reklamy zewnętrznej -oudooru można skutecznie dotrzeć do dowolnej grupy celowej i jednocześnie do wszystkich pozostałych grup tworzących populację.
Outdoor – Reklama zewnętrzna to
medium której nie unikniesz!
#03
Reklama zewnętrzna - Outdoor w przeciwieństwie do innych mediów nie wymaga ze strony odbiorcy żadnej dodatkowej aktywności. Outdooru się nie kupuje w kiosku, nie prenumeruje, nie przełącza na inny kanał; nie można go wyłączyć. Reklama w przestrzeni zewnętrznej po prostu jest, dlatego poruszając się w przestrzeni miejskiej nie sposób jej uniknąć.
Outdoor – Reklama zewnętrzna:
jako forma przekazu reklamy!
#04
Outdoor jest oceniany przez odbiorców, jako najmniej natrętna forma reklamy. Z badań wynika i reklama na plakatach i w prasie jest najmniej dokuczliwą formą reklamy, w bardzo niewielki procencie odbiorcy uważa, ją za dokuczliwą. Zdecydowanie najbardziej dokuczliwa okazała się reklama telewizyjna o bardzo dużym procencie (ok. 70 %) dokuczliwości według badań na docelowej grupie respondentów.
Outdoor – Reklama zewnętrzna:
tablice reklamowe jako wysoka i efektywna forma przekazu!
#05
Z badania wynika również iż tablice reklamowe oraz pełnym słowa znaczeniu„ outdoor” najszybciej buduje wysoką częstotliwości kontaktów z reklamą. Ponadto obok telewizji jest tym medium, które wnosi najwięcej unikalnego zasięgu. A po dodaniu go do innych mediów obniża koszty i zwiększa zasięg kampanii.
Outdoor – Reklama zewnętrzna
jako forma reklamy zewnętrznej oraz udział w dobie innych mediów!
#06
Udział reklamy zewnętrznej dobie innych mediów ciągle rośnie. (szansa na kontakt z reklamą outdoorową ) w tzw. dobie mediów oraz całkowity czas poświęcony na konsumpcję mediów ogółem w ciągu doby),wynosił według przeprowadzonych analiz realizowanego przez wyspecjalizowane branżowe instytucje ok. 28%,co daje jej drugie po telewizji (33%) miejsce pod względem czasu poświęcanego na kontakt z danym medium.
ZAUFALI NAM
Byczyna
Dobrodzień
Głogów
Gostyń
Grabów n. Prosną
Jarocin
Kalisz
Kępno
Kleczew
Kluczbork
Koło
Konin
Koźmin Wlkp.
Kórnik
Krotoszyn
Leszno
Lewin Brzeski
Lubliniec
Międzybórz
Milicz
Namysłów
Nowe Skalmierzyce
Odolanów
Olesno
Opatówek
Ostrów Wlkp.
Ostrzeszów
Ozimek
Parczew
Pleszew
Raszków
Rawicz
Rychwał
Rzgów
Sieradz
Słupca
Sulmierzyce
Syców
Środa Wlkp.
Trzebnica
Tuliszków
Turek
Wieluń
Wieruszów
Wołczyn
Września
Wschowa
Zduńska Wola